شهرکرد- خطیب جمعه شهرکرد گفت: دشمن با تبلیغ در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی سعی در دور کردن مردم از اسلام دارد و مردم به ویژه جوانان باید بسیار هشیار بوده و فریب تبلیغات دشمنان را نخورند.

دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی سعی در دور کردن مردم از اسلام دارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای بزرگ شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: مسلمانان با اتحاد و انسجام خود توانستند حلب را آزاد کنند و اگر وحدت و پکپارچگی نباشد پیروزی به دست نمی‌آید.

خطیب جمعه شهرکرد عنوان کرد: با وحدت و مقاومت نیروهای مسلمان و نیروهای مقاومت توطئه‌های حکومت‌های وابسته به آمریکا در منطقه خنثی شد و دشمنان اکنون به دست و پا افتاده‌اند چون دیدند به جایی نرسیدند و این تروریست‌ها یک روز آتشی می‌شوند و در جان آمریکا و اروپا و کشورهایی که در منطقه از رژیم آن‌ها حمایت و آن‌ها را تقویت می‌کردند خواهند افتاد.

وی تصریح کرد: اگر اسلام ناب جاری و ساری شود ریشه‌ آتش‌پرستی و بت‌پرستی از بین می‌رود که تحقق این امور با وحدت بین مسلمانان جهان امکان‌پذیر است چراکه اگر وحدت شکل بگیرد و مسلمانان با هم همکاری و همفکری داشته باشند پیروز خواهند بود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از کسانی که امور کشور در دستشان است انتظار می‌رود قدرت مقاومت را درک کنند و منفعلانه عمل نکنند و اجازه ندهند که رژیم صهیونیستی مثل انگلیس که خاطرات خوشی از خود به جای نگذاشته به دولتمردان ما جسارت کند زیرا به ملت ما برمی‌خورد.

نکونام گفت: مسؤولان و دولتمردان ما بدانند زمانی در میان مردم جایگاه دارند که در مقابل این گروه‌ها و کشورهای استکباری بایستند زیرا آن‌ها حیله‌گر و مکار بوده و در بحث برجام هم با مکاری جلو آمدند و در آخرین مرحله لغو تحریم‌ها که در کنگره آمریکا تصویب شد آمریکا بعد از گذشتن وقت وتو و تبدیل آن به قانون گفت نمی‌توانیم کاری کنیم اما می‌توانیم به قانون عمل نکنیم، این کار آمریکا مکر و حقه‌ای بیش نیست.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: دولتمردان ما باید هوشیار باشند و به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کنند چراکه مقام عظمای ولایت فرمودند به آمریکایی‌ها امتیاز ندهید، آمریکا مکار است، مانند خودش گام به گام حرکت کنید و اگر آمریکا یک قدم جلو آمد شما هم یک قدم جلو بروید.

وی با اشاره به ماندگاری بر اسلام به عنوان یکی از دغدغه‌های اهل تقوا تشریح کرد: دشمن با تبلیغ در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی سعی در دور کردن مردم از اسلام دارد و مردم به ویژه جوانان باید بسیار هشیار بوده و فریب تبلیغات دشمنان را نخورند چراکه هیچ دین و آیینی نمی‌تواند مانند اسلام سعادت‌بخش انسان‌ باشد.

نکونام با تبریک ایام هفته وحدت به روز حمل و نقل اشاره و اظهار داشت: فعالیت در حوزه حمل و نقل بسیار مهم بوده زیرا این دستگاه اجرایی در راستای آسایش و آرامش مردم ارائه خدمات می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.